AV SUPPORT & VOORKOMEND ONDERHOUD
Als u op audiovisuele apparatuur vertrouwt en op het goede functioneren van uw bedrijf, maar niet beschikt over de middelen of interne AV-technici om problemen op te lossen,
snel reparaties te maken of belangrijke preventieve onderhoudswerkzaamheden uit te voeren, kan Techno Desk u helpen.
Onze ondersteuning kan betrekking hebben op al uw audiovisuele apparatuur en daarbij behorende randapparatuur en aansturing, ongeacht of we deze apparatuur hebben geïnstalleerd of geleverd niet.
Veel van onze klanten hebben ervoor gekozen om ons te betrekken bij hun bedrijfsvoering om een voortdurende technische ondersteuning te bieden en wij streven naar een maatwerk overeenkomst specifiek voor de behoeften van elke klant, zodat u alleen betaalt voor die ondersteuning die u nodig heeft . Onze supportovereenkomsten bevatten verschillende gegarandeerde serviceniveaus,
zoals maximale reactietijden op locatie. Nogmaals, deze zijn afgestemd op de eisen van uw bedrijf. Andere onderdelen van de overeenkomst kunnen onder meer bevatten dat wij te allen tijde bepaalde reserve onderdelen of apparatuur op voorraad hebben, of dat wij garanderen dat u een technicus hebt die bekend is met uw apparatuur.
Onze service- en onderhoudscontracten geven u gemoedsrust. U zult profiteren van snelle reactietijden, als het gaat om problemen die verband houden met de audio- en AV-systemen. Onze medewerkers zijn responsief en discreet, en om de overlast te minimaliseren kan er worden gewerkt wanneer uw ruimte niet wordt gebruikt, ongeacht de openingsuren van uw locaties. Onze geplande preventieve onderhoudsbezoeken spelen een sleutelrol in het voorkomen van problemen in de eerste plaats.
24 uurs service en onderhoud
Het service team van Techno Desk staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. In een Service Level Agreement (SLA) wordt vastgelegd wat u van ons mag verwachten. Bijvoorbeeld met betrekking tot preventief, correctief en proactief onderhoud. Waarbij dit laatste inhoudt dat we ervoor zorgen dat uw producten altijd van de meest recente software zijn voorzien en u dus altijd up to date bent. Ook de Response Garantie, oftewel binnen hoeveel tijd de technicus van Techno Desk acteert op een service call, wordt hierin overeengekomen.
Door gebruik te maken van een onderhoudscontract (of SLA) van Techno Desk vermindert u het risico en is het mogelijk te besparen op de vaak aanzienlijke kosten van downtime.
Ook behoort het actief monitoren van uw installatie tot de mogelijkheden. Hierdoor kunnen de technici van Techno Desk nog sneller reageren op storingen en onvolkomenheden in uw installatie.
Heeft u vragen of opmerkingen? Dan staan de medewerkers van de Service Desk van Techno Desk u graag te woord!